Splinter Cell Online
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Splinter Cell
 
SC: Pandora Tomorrow
 
SC: Chaos Theory
 
SC: Anarchy Galore
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Végigjátszás
Splinter Cell: Chaos Theory Végigjátszás

A játék a Redding's recommendation felszereléssel van végig víve. A játék folyamán alap dolog, hogy a leütött/megölt emberek testét mindig vigyük el egy sötét helyre, erre nem fogok külön kitérni.

Lighthouse

A kezdésnél forduljunk balra, majd menjünk fel a sziklákon és haladjunk keresztül a repedésen, a végén pedig másszunk fel. Ekkor két őr jön, várjuk meg míg az egyik elmegy, a másikat pedig kapjuk el hátulról. Ezután balra a kőpárkányon menjünk végig, majd az üregben másszunk fel a létrán. Ezek után rögtön forduljunk is meg és másszunk át a tőlünk jobbra lévő falon, így tudunk a lövöldöző fickó mögé kerülni, kapjuk el. A teremben a lámpa alatt található egy láda. Az elektromágnesességet érzékelő szemüvegünkkel (négyes gomb) tisztán kivehető. Öt ilyen ládát kell megtalálni, ha közel érünk hozzá, válasszuk ki a scan crate opciót. Induljunk tovább, menjünk fel az első lépcsősoron majd lapuljunk a jobb oldali falhoz. Várjuk meg amíg a hordók között sétáló őr meg nem áll előttünk, ekkor kapjuk el. Balra található a második láda. Haladjunk tovább fel a lépcsőkön, menjünk be az ajtón, majd álljunk meg a szemben lévő doboz előtt. A kínzás alatt lévő személyt nem tudjuk megmenteni. Nemsokára ki fog jönni az egyik ember, mikor hátat fordít nekünk ragadjuk meg. Menjünk be a kínzás helyszínére, az ülő emberrel ne foglalkozzunk és menjünk is tovább, majd az utunkba eső ajtót törjük fel. Kinti helyre érkeztünk, a hőszemüveggel látható, hogy az egyik sátorban van valaki. Menjünk a sátor mögé, vágjuk ki az oldalát, fogjuk el és vallassuk ki az emberünket. A másik sátorban található a harmadik láda. Menjünk tovább a bal oldali ajtón keresztül, útközben egyszerűen kerüljük ki az őrt. A következő helyen menjünk a jobb oldali romos fal végéig és onnan a kispisztolyunk másodlagos funkciójával (jobb gomb) zavarjuk meg a fent lévő lámpát. A bádog "tető" alatt van a negyedik láda Másszunk fel a bádog lemezekre, onnan pedig ugorjunk a fából összetákolt átjáróra. Menjünk balra, a falnál álló embert hátulról ragadjuk meg és töltsük le az adatokat a számítógépről. Továbbmenve ne törődjünk a két beszélgető fickóval, csupán osonjunk le a lépcsőn. A lépcső mellett jobbra található az utolsó láda. Tovább haladva álljunk be a szorgosan munkálkodó ember mögé, majd miután kinyitotta a kaput üssük le. Menjünk át ezen és ereszkedjünk le a kötélen. Utána balra menjünk, a velünk szemben jövő őrt egyszerűen ki is kerülhetjük. Menjünk be a világítótoronyba és miután a rádiós befejezte a csevegést üssük le, majd lőjünk bele a rádióba. Induljunk felfelé a lépcsőn, majd fent a másszunk fel a létra tetejéig és onnan figyeljük, hogy merre van az őr. Amikor megáll és hátat fordít nekünk, gyorsan kapcsoljuk le a lámpát az ajtó mellett lévő kapcsolóval. Ekkor jön, hogy felkapcsolja azt, mi pedig hátulról leütjük. Hívhatjuk a helikoptert a kivonáshoz.

Cargo ship

A Lamberttel folytatott frappáns beszélgetés meghallgatása után induljunk balra és kapjuk el a fickót, majd vigyük egy sötét helyre. Utána következzen a lépcsőnél álló őr. Menjünk le a bal oldali lépcsőn és forduljunk jobbra. Amikor a lent járőröző fickó a közelünkbe ér lőjük le egy sticky shockerrel. Haladjunk tovább, majd menjünk le a lépcsőn. Itt egy alvó őrrel találkozunk. Menjünk a közelébe, de ne közvetlenül mellé. Ekkor sprinteljünk hozzá és üssük ki. Menjünk be az ajtón, le a létrán és át a dobozokon. Útközben találkozunk egy, a múltkori küldetésből ismerős ládával, most nyomkövetőket kell elhelyeznünk rajtunk. Miután kiértünk ebből a rakodó térből találkozunk egy ajtóval, ami mögül víz ömlik. Tovább haladva menjünk be a jobb oldali ajtón. Kapjuk el a dolgozó fickót majd másszunk fel a bal oldalt lévő szellőzőbe és menjünk végig rajta. Egy terembe értünk aminek a közepén épp a szivattyút szerelik. Forduljunk jobbra és kapaszkodjunk fel a felettünk lévő csőre. Itt várjuk meg amíg az őr alánk nem ér majd fojtsuk meg. Zavarjuk meg a fent lévő lámpát a kispisztollyal majd másszunk le a létrán és kapjuk el az emberünket. Indítsuk be a szivattyút majd menjünk vissza oda ahol a víz ömlött az ajtó alatt. Itt egy újabb rakodótérben találjuk magunkat, fent a terem közepén lévő láda oldalsó címkéjét olvassuk el. Menjünk ki majd forduljunk jobbra a folyosón és oldalt másszunk le az út alatt. Menjünk végig ez alatt amíg felettünk megy a két őr majd másszunk ki. Menjünk be az ajtón, ami fölött villog a piros lámpa. A teremben szó szerint gáz van, kerüljük a lövéseket. Hamarosan jönni fog egy munkás, amikor be akar fordulni jobbra üssük le. Mi is haladjunk tovább abba az irányba, majd menjünk fel a lépcsőn. Fent járkál egy őr, elintézése nem nehéz. Menjünk fel a következő szintre, itt sem gond az őr kiütése. Menjünk ki az ajtókon és álljunk meg a lépcsőnél. Hamarosan ki fog jönni egy őr az egyik ajtón, üssük ki őt. Menjünk be abba a szobába ahonnan az őr kijött, az ágysorok végén lesz egy láda. Menjünk fel a lépcsőn és lépjünk be a szobába, ahol két őr beszélgetését hallhatjuk. Balra másszunk át a szellőzőn a másik helyiségbe. Kövessük azt az őrt amelyik kiment és üssük le. Térjünk vissza ahonnan jöttünk és kapjuk el a számítógépnél ülő fickót, majd használjuk a gépet. Haladjunk tovább, menjünk át az ajtón majd menjünk ki a folyosó végén. Kiértünk a fedett helyről. Balra a lépcső alján van egy láda. Menjünk fel a lépcsőn és menjünk be a következő ajtón. A folyosó végén található egy másik bejárat, ami alatt nézzünk be az optikai kábel segítségével. Bent két ember beszélget, várjuk meg míg az egyik el nem megy a kis szobába, ekkor menjünk be a helyiségbe és rögtön csukjuk is be magunk után az ajtót. Nemsokára a fickó visszajön a szobából és továbbmegy. Ekkor a sticky shockerrel lőjük le a sarokban álló őrt és kapcsoljuk le a villanyt. Bent a kis szobában van egy láda. Az őr nemsokára visszajön, fel fog tűnni neki a lekapcsolt lámpa, semlegesítsük sticky shockerrel. Menjünk tovább, a beszélgető őrökkel ne törődjünk, menjünk ki az ajtón, majd fel a lépcsőt. Itt forduljunk meg, mögöttünk van egy láda. Ha elhelyeztük a nyomkövetőt forduljunk vissza és menjünk be az ajtón, majd végig a hosszú folyosón. Menjünk fel a lépcsőn és álljunk meg a tetején. Az irányítófülkében vagyunk. Várjuk meg míg a beszélgetésnek vége és mikor kapitány megáll nézni a műszereket, kapjuk el és vallassuk ki. Utána üssük ki a másik embert. Menjünk ki a lépcsőhöz közelebbi ajtón és forduljunk jobbra. Menjünk fel a lépcsőn és menjünk egyenesen addig ameddig csak tudunk, majd másszunk le a jobb oldali létrán. A hajó hátulján vagyunk, pont középen található az utolsó láda. Menjünk vissza az irányítófülkébe. Itt menjünk le a lépcsőn, haladjunk végig a folyosón majd forduljunk jobbra és menjünk be az ajtón. Várjuk meg míg Hugo Lacerda kijön a jobb oldali szobába a hűtőhöz ekkor kapjuk el, vallassuk ki majd öljük meg. Ezek után mehetünk a kivonási ponthoz, mely az utolsó ládánál található. (a térképen is jelölve van)

Bank

Szakítsuk meg a két őr beszélgetését azzal, hogy az egyiket elkapjuk. Ekkor a másik kettő elkezdi keresni őt, őket a sticky shockerek segítségével ártalmatlanítsuk. A főbejárat előtt lévő négy lámpát lőjük ki. Majd lőjünk bele a felettünk lévő kamerába, a hang hatására az őr kijön, majd mikor megfordul, hogy visszamenjen, kapjuk el. A pisztollyal zavarjuk meg a bent lévő kamerát és fussunk a számítógéphez. Gyorsan hackeljük meg a gépet a security access menüpont alatt. (a hackelés leírása megtalálható a training videos alatt) és töltsük fel a hamis e-maileket. Ha ezzel végeztünk menjünk ki és sétáljunk az épület jobb oldalához. Itt is van egy kamera, zavarjuk meg, majd másszunk fel a létrán. Fent található egy kis "bódé" hatoljunk be és kapcsoljuk le a kapcsolót. Ezek után ki fog nyílni az egyik tetőablak amin le tudunk ereszkedni. A lézercsíkot egyszerűen hatástalaníthatjuk azzal, hogy ha az egyik kiinduló pontját megzavarjuk. Az alvó fickót ragadjuk meg és vigyük a retina szkennerhez. Menjünk be az ajtón és tovább a folyosón, a kamerát a megszokott módon kikerülhetjük. A sarkon láthatjuk amint az egyik őr az ajtózárral bajlódik. Miután elindul, hagyjuk, hogy elmenjen mellettünk. Az ajtót a 8645 számkombinációval nyithatjuk. A falon van egy kapcsoló a kép alatt, azt kell aktiválni, még kettővel fogunk találkozni. Menjünk a számítógéphez és töltsük fel az e-maileket csakúgy, mint korábban, aztán nézzük át a gép mellett lévő iratszekrényt is. Menjünk ki a szobából, a szemben található megfigyelő helyiségben három őr van. Nyissunk be hozzájuk az open door stealth opcióval (3624) majd kapjuk el az álló őrt. Utána "lopjuk le" a székről a második és végül a harmadik őrt is, a bent lévő számítógépre pedig töltsük fel az e-maileket. Menjünk tovább arra amerről jöttünk, majd a folyosón az "exit" feliratú ajtóval szemben lévő bejáratot törjük fel, a bent lévő fickót pedig üssük ki. A baloldalon lévő szellőzőn másszunk be. Eljutunk így a mellékhelyiségbe ahol máris leüthetjük hátulról az egyik őrt, aki hamarosan bejön. Menjünk ki, vigyázzunk mert szemben egy kamera van. A kamera alatt lévő zárnál használjuk a 3624-es számkódot, nyissuk ki az ajtót, a bent lévő őrt pedig üssük le. Itt is töltsük fel az e-maileket a számítógépre. Sétáljunk ki a helyiségből és menjünk a balra lévő ajtón keresztül majd fel a lépcsőn, ügyeljünk arra, hogy árnyékban maradjunk. Egy őr sétál a lézersugarak között, mikor meg akar fordulni, ragadjuk meg hátulról és menjünk a számítógéphez, ahova ugyancsak e-maileket kell feltölteni. Mindig legyen nálunk az őr, mert a ruhája leárnyékolja a lézercsíkokat. Menjünk tovább, itt is egy őr mászkál, mikor közel van hozzánk és megfordul, gyorsan lőjük le sticky shockerrel. Testét vegyük a vállunkra a lézercsíkok miatt. Menjünk tovább a folyosón végig, majd a jobbra sarkon menjünk be a szobába. Vigyázzunk, mert felettünk kamera van. Bent az üvegszobában két őr van, az ajtónál használjuk a 2306-os számkódot. Szedjük le egyenként az őröket a székről, majd nyomjuk meg a falon lévő kapcsolót, ez a második. Továbbá töltsük fel az e-maileket, majd menjünk az üvegszoba szélén lévő magányos géphez, törjük fel és aktiváljuk az így megjelenő két opciót. Mostantól a kamerák ki lesznek iktatva. Menjünk ki és haladjunk tovább balra. Majd a számzáras jussunk be (3490), és menjünk tovább a következő helyiségbe, ott használjuk a falon lévő kapcsolót, majd rakjunk erre számítógépre is hamis e-maileket. Most menjünk oda vissza ahol a három őrt, szedtük ki a kis megfigyelőszobából. Itt van egy nyitott üvegajtó, amin menjünk be, majd forduljunk jobbra és nyissuk ki az 1024-es szekrényt, szedjük ki a benne található speciális zártörőt. Most menjünk le a széfig, itt helyezzük fel az egyik zárra ezt a tárgyat, a másikhoz, pedig mi menjünk. A zártörés egyszerű, csak akkor babráljuk a zárat, amikor nem látjuk a piros fényt. Utána robbantsuk ki az ajtót és menjünk be, egészen a folyosó végéig. Menjünk a géphez, töltsük fel az e-maileket, majd a gép segítségével nyissuk ki a középen lévő őrző ajtaját. Innen szedjünk ki a kevéske pénzt. Menjünk a vissza kivonási ponthoz, mely megegyezik a kezdési ponttal. Útközben vigyázzunk, mert a széf ajtajában van egy lézercsík.

Penthouse

Itt lehetőleg ne öljünk meg civileket, se a mi oldalunkon álló katonákat. A járőröző fickót kapjuk el, mikor megfordul. Menjünk el a ház oldalánál lévő lelógó létráig, menjünk fel addig ameddig csak tudunk. Majd kapaszkodjunk fel a párkányra és másszunk el balra egészen a csőig ahol le tudunk ereszkedni. Az úton lévő nagy reflektort zavarjuk meg, majd menjünk be az ajtón ahol az autó van. Menjünk be az épületbe egészen a liftszerelő fickóig, mikor végzett és arrébb áll menjünk fel a liften. Fent lőjük le sticky shockerrel az ott mászkáló őrt. Menjünk tovább, kint épp most szállt le egy repülő. Másszunk át a két csövön és álljunk meg a bal oldali doboz mellett. Miután a lámpás őr messzire megy, zavarjuk meg a hatalmas AXE feliratot, majd másszunk fel az ott lévő létrán, aztán pedig csússzunk át a vezetéken a másik épületre. Menjünk át a jobb oldali erkélyre, majd másszunk fel a dobozok tetejére. Mikor a lámpás őr megáll, menjünk mögé és ragadjuk meg. Menjünk be az ajtón, majd mikor a két őr elkezd beszélgetni, vágjuk át a jobbra lévő ponyvát, majd bent másszunk át a bal oldali szellőzőn. Kiérve várjuk meg míg vissza nem jön az egyik őr, kerüljünk mögé és gyorsan kapjuk el. A másikat a sticky shockerrel semlegesítsük. Menjünk tovább, az alvó fickót kapjuk el és hackeljük fel a számítógépet, majd használjuk is. Menjünk ki az ajtón, kint a kamerát zavarjuk meg, majd menjünk a kamera vezetékéhez és válasszuk a tap camera opciót. Ezt mindegyik készüléknél tegyük meg. Utána menjünk fel a lépcsőn, majd válasszuk a bal oldali ajtót. Bent a szobában másszunk fel az ágyra és ragadjuk meg az őrt. Menjünk a nyitott ablakhoz és várjuk meg, hogy a beszélgetés után az őr elénk érjen, ekkor másszunk ki kapjuk el és vallassuk ki. Menjünk tovább be az ajtón, vigyázzunk a kamerával, majd a bent lévő őrt a hátulról üssük ki. Menjünk tovább az oszlopnál álló őrt üssük ki. Elől a tévé mellett és jobbra is van egy kamera. Menjünk fel a csigalépcsőn, majd a nagyszobában, menjünk a narancssárga paraván mögé, ott nyissuk ki az ajtót. Menjünk végig, majd a kis szobában található számítógépet használjuk. Menjünk tovább, a folyosón ugorjunk fel terpeszállásban a két fal közé, lehetőleg úgy, hogy pont a két lámpa között legyünk. Nemsokára ki fog jönni az egyik őr a szobából és elmegy alattunk. Másszunk le, kapcsoljuk le a lámpát a folyosón, majd menjünk be oda ahonnan az őr kijött. A bejárat után balra rögtön elvághatjuk a kamera vezetékét, ami egyben az utolsó is, az őrrel ne törődjünk. Menjünk vissza oda, ahol az őr ült az ágyon. Ha odaértünk menjünk ki az ajtón és válasszuk a bal oldali bejáratot. Itt nyissuk ki a mágneszáras ajtót. Az udvaron mászkáló őrt lőjük le egy sticky shockerrel, majd menjünk be az ajtón. A következő bejárat előtt áll egy őr, úgyhogy az ajtót a bash door opcióval nyissuk ki. Forduljunk balra és hackeljük fel a zárat, majd beszéljünk a tévé előtt álló fickóval. Jó néhányszor beszélnünk kell vele újra meg újra. Be kell indítanunk ezt a gépezetet, kérjünk segítséget az öregembertől. Miután ez megtörtént indítsuk be a főszervert, és kapcsoljuk fel a bal oldalt lévő egyik világító szekrényt, melyből füst szivárog! Miután az öregember is felkapcsol egyet, újra mi jövünk, kapcsoljunk fel egy másik füstölő szekrényt. Ez játsszuk el még egyszer és már készen is vagyunk. Ezek után menjünk a két szekrény közé, ahol az öreg eddig állt és szedjük ki az ott talált iratot. Ezután menjünk oda vissza, ahol a csigalépcső volt, mellette pedig egy őr támaszkodott az oszlophoz. Ettől jobbra található egy liftakna, ami a kivonási pont.

Displace

Ennél a küldetésnél egyetlen embert sem ölhetünk meg. Induljunk el, majd forduljunk jobbra a két fal között, az egyik őr hamarosan járőrözni kezd. A sötétséget kihasználva könnyedén mögé kerülhetünk, ragadjuk meg. Utána kapjuk el a műszereket bámuló őrt is és kapcsoljuk le az egyik kapcsolót, így leállítva a ventillátort. Törjük fel a ventilátor tetején lévő zárat és ereszkedjünk le és menjünk végig a szellőzőben egészen a rácsos nyílásig. Lent két ember beszélget. Zavarjuk meg a mögöttünk lévő lámpát, nyissuk fel a fedelet, utána zavarjuk meg az üvegasztal alól kilógó aktatáskában lévő számítógépet, menjünk egy kicsit távolabb a nyílástól (a hamarosan újragyulladó fény miatt), majd lőjünk a falra egy sticky kamerát. Ez a módszer a játék hibájára épül, de legalább könnyű és működik. Miután mindenki kiment a szobából, ereszkedjünk le és használjuk a táskában lévő számítógépet. A security access menüpont alatt törjük fel, majd kattintsunk a server access algorithm parancsra. Menjünk tovább az operations roomba. (egy nagy tábla jelzi, hogy hol van) az ott lévő őrt üssük le és hackeljük fel a fenti számítógépet, majd válasszuk az upload tracer parancsot. Ezt majd még két helyen fogjuk megtenni. Menjünk tovább a meeting roomba, és guggoljunk be a sarokhoz majd sticky shockerrel lőjük le a folyosó végén ülő őrt. A célzás nehézkes, pont a kocka alakú szobor mellett lehet látni a fickó fejét, segíthet a hőérzékelő szemüveg is. Ha ez megvan menjünk végig a folyosón, vigyázzunk a kamerával, majd menjünk be a training gym szobába. Bent az egyik őr épp a futópadon van, vele ne foglalkozzunk, csupán üssük le a másikat, aki a gép előtt ül, majd törjük fel azt a gépet, amelyiken kék körök mennek jobbról balra, képernyőkímélőként. Ha ez megvan válasszuk az upload tracer opciót. Utána menjünk ki az edzőteremből és menjünk be a research/development szobába. Hogy bejussunk hackeljük fel a retina szkennert. Ezek után kapjuk fel azt az őrt, amelyik korábban a gép előtt ült, csak vele tudunk átmenni a lézersugarak között. Ha ezen túl vagyunk, menjünk be az ajtón és forduljunk balra. A beszélgetés végeztével kapjuk el az ott maradt őrt. Menjünk tovább, üssük le az őrt és hackeljük fel az itt lévő gépet, majd töltsük le róla az adatokat. Menjünk fel a lépcsőn. Hackeljük meg a fenti zárat, majd törjük fel a bent lévő gépet és válasszuk az upload tracer opciót, ez az utolsó. Másszunk be a jobb oldali szellőzőbe, majd forduljunk jobbra és ereszkedjünk le kötélen a lenti szobába. Menjünk a nagy "dobozhoz" és válasszuk ki az use algorithm opciót, majd használjuk a gépet. Ezek után másszunk vissza fel a kötélen, közben visszajött az áram. Miután bejött az egyik fickó másszunk le és kapjuk el, majd a kint járőröző emberkét is. Haladjunk tovább, menjünk fel a liften, közben vigyázzunk a kamerával. Fent két ember beszélget, mi lapuljunk az administration tábla alá. Miután mind a két őr elindult, lőjük le mindegyiket sticky shockerrel. Menjünk a terem azon részéhez, ahol ablakok nyílnak az utcára. Itt beszélgetést hallhatunk, célozzunk az EEV-vel (1-es gomb) arra szobára ahonnan a hang jött, hogy a szöveget fel tudjuk venni. Ezek után menjünk az emelet szemben lévő oldalára. Itt zavarjunk be a kamerának, majd az alatta lévő zárnál használjuk a 2346-os kódot. Itt bent törjük fel a számkombinációs ajtót, majd használjuk a számítógépet. Ha ez megvan mehetünk a kivonási ponthoz, mely az emeleten, a maradék egyetlen számzáras ajtó mögött van.

Hokkaido

Rögtön az elején lőjük le a sziklákon álló őrt sticky shockerrel, menjünk fel majd lépjünk be a házba. Várjuk meg, hogy az őr meggyújtsa a gyertyát, majd miután kiment az ajtón, lőjük meg a gyertyát a kispisztolyunkkal. Az őrök bejönnek, hogy ellenőrizzék mi történt, úgyhogy másszunk ki a jobb oldali ablakon és nézzük meg a távcsövünkkel a két autó hátsó rendszámát. Ha ez megvan üssük ki a verandán járőröző fickót, mikor a sötétségbe ér, az autóhoz támaszkodó őrhöz pedig fussunk oda és üssük le. Ezek után ugorjunk fel a jobbra lévő padokra, innen a menjünk fel a ház verandájára, majd másszunk be az ablakon. Szemben velünk van egy szellőző, menjünk rajta keresztül. Előttünk áll egy őr, mikor megindul felénk és közel ér hozzánk üssük ki. Menjünk tovább arra amerre az őr ment volna, menjünk be a jobbra lévő szobába és kapjuk el a falat pásztázó emberkét. Kapcsoljuk be a hőérzékelő szemüvegünket, láthatjuk, hogy a falon van egy kis pont. Az egy mikrofon, menjünk oda hozzá és szedjük le. Haladjunk tovább a szellőző kijáratával szemben lévő folyosón. Ki fog jönni a lepel mögül egy őr, kapjuk el. Menjünk tovább egészen a két beszélgető őrig. Guggoljunk be ennek a szobának az ajtaja mellé, hamarosan ki fog jönni az egyik fickó, ragadjuk meg őt, majd a bent lévőt is. Van itt is egy mikrofon, szedjük le. Menjünk tovább a bal oldali folyosón. A konyhában kapcsoljuk le a villanyt, majd menjünk ki és haladjunk tovább egyenesen az udvaron. A sarokban lévő lámpát zavarjuk meg, majd menjünk át a másik épületbe. Bent kövessük a beszélgetők hangját. Ha megvannak másszunk be a szobájuk ajtaja mellett lévő résen, majd miután kijöttünk maradjunk is ott. A beszélgetés végeztével két őr kimegy, az egyik fickó átmegy a fürdőhelyiségbe, az utolsó őr pedig nemsokára bejön, és megáll a mellettünk lévő növénynél. Miután megfordul kapjuk el, majd menjünk a vászon mögött álló fickóhoz és tegyünk vele is ugyanígy. (a vásznon keresztül is kiszedhetjük) Ha megvagyunk menjünk ki, majd nézzünk balra a hőérzékelő szemüvegünkkel. Látható, hogy bent áll egy fickó. Szedjük ki a vásznon keresztül, majd keressük meg a szobában lévő mikrofon. Menjünk tovább, kapjuk el az olvasó fickót, majd másszunk fel a balra lévő szellőzőn. A következő helyszínen, a növények között mászkáló fickót kapjuk el, amikor megfordul. Innen kijutva forduljunk jobbra, majd menjünk be abba a szobába, amelyikben egy franciaágy van. Itt van egy mikrofon. Menjünk ki, majd jobbra fordulva, szedjük le a mikrofont abból a szobából, amelyikben a tévé megy. Az őrrel ne törődjünk. Haladjunk tovább, menjünk be a folyosó végén lévő szobába, ahova két lépcsőfok vezet le. Itt kapcsoljuk le a villany, majd menjünk ki. Egy lépcsősorhoz érkeztünk, rögtön az elején ugorjunk le róla jobb oldalt, majd menjünk át a másik másszunk fel a lent lévő ajtó melletti csövön. Fent szemben található egy másik lépcsősor, melyen egy őr járőrözik. Mikor hátat fordít üssük le, majd menjünk le a lépcsőn. A lenti szobában van egy mikrofon, miután leszedtük, menjünk vissza fel a lépcsőn. Fent is üssük ki az őrt. Menjünk be a házba, majd a ponyvával letakart raktárhelyiségben másszunk át a szellőzőn. Egy tetőre érkeztünk, lőjük le a kint mászkáló fickót sticky shockerrel. Bent a házban egy gyilkosság történt, elvileg a gyilkost kéne elfognunk, de erre nincs esély, úgyhogy nem kell szaladnunk. Másszunk le a tetőről, majd menjünk keresztül a házon. Arra az udvarra érkezünk, ahol a két autó áll. Az ott pásztázó három őrrel nem lesz különösebb gondunk. Menjünk vissza oda, ahonnan kezdtünk, az lesz a kivonási pont.

Battery

Először is másszunk le kötélen a lenti terembe. Osonjunk a lent álló autó elé, majd másszunk le a lenti nyílásba. Itt addig menjünk el, ameddig csak tudunk, majd a végén menjünk fel a felszínre. Ebben a szobában üssük ki a gép előtt ülő őrt. Menjünk tovább, a következő terembe, középen ül egy őr, kapjuk el, majd menjünk be a leredőnyözött szobába és itt is semlegesítsük az őrt. Bent használjuk a számítógépet, töltsük le az adatokat, majd menjünk tovább. Az ágyaknál alvó őrökkel ne törődjünk, csak haladjunk tovább. A következő teremben kapjuk el a polcoknál álló őrt, vigyázzunk a kamerával. Menjünk be a lépcső tetején lévő szobába, majd bent kapjuk el az őrt és töltsük le az adatokat a számítógépről. Menjünk le a lépcsőkön, a következő helyen két őr beszélget, lőjünk egy sticky camerát a közelükbe és eresszük ki a gázt. A dzsip mellett babráljuk meg a vezetékeket az oldalt lévő műszerfalon ekkor elindul a rakéta. Majd másszunk az autó tetejére és menjünk végig a csövön lehetőleg lajhár pózban, majd a végén ugorjunk le. Itt egy folyosón találjuk magunkat amin egy targonca van, velünk szemben pedig egy lift található. A lift előtt forduljunk balra, egy háromszög alakzathoz hasonló szobába értünk itt üssük le a műszereket néző emberkét. Innen menjünk ki a rakétákhoz. Kint kapjuk el az egyik rakétafejet vizsgáló őrt, közben vigyázzunk a kamerával. Innen menjünk vissza a lifthez, majd menjünk be a jobbra lévő szobába, mely csaknem ugyanúgy néz ki, mint az előző. Innen ugyanazzal a lendülettel menjünk is ki, ott is ugyanúgy rakéták vannak. Kapjuk el a járőröző fickót. Ezt a részt teljesen kitisztítottuk, ideje, hogy felmenjünk a liften. A lift elindulása után kb. hat másodperccel zavarjuk meg a felettünk lévő lámpát. Mikor felértünk üssük ki az őrt majd hackeljük fel a retina szkennerrel védett ajtót, közben vigyázzunk a kamerával. Bent három ember beszélget, mikor végeztek, üssük le a mászkáló fickót, a többi kettővel pedig ne foglalkozzunk. Menjünk ezen a magaslaton, a hozzánk legközelebbi géphez és töltsük le az ott talált adatokat. Már csak egy ilyen kell. Menjünk le a liften egy emeletet, azon a szinten vagyunk, ahol a rakéták sorakoztak. Menjünk át a jobb oldali szobán ki a rakétákhoz. Itt forduljunk jobbra és menjünk végig a folyosón, egészen addig ameddig egy kinti helyre nem érkezünk, ahol egy rakétakilövő állomás található. Itt üssük le az őrt, majd menjünk le a lépcsőn. Zavarjuk meg a felettünk lévő lámpát, majd nyissunk be. Bent üssük ki mindkét őrt, majd használjuk a középen lévő gépet és töltsük le róla az adatokat. Vágjuk el a vezetékeket ott, ahol az egyik fickó guggolt. A kilövő állomáson kinyílt egy panel, menjünk fel és használjuk a benne lévő gépet. Hamarosan kapjuk a hírt, hogy egy rakétát mindjárt kilőnek, feladatunk ennek megállítása. Fussunk vissza a lifthez, majd menjünk át a felvonó túloldalánál lévő szobán (azon, amely szinte ugyanúgy néz ki, mint a másik) Itt a rakétáknál, forduljunk balra és menjünk végig az ottani folyosón, közben üssük le az őrt. A folyosó végén matassunk a falon lévő panelen, erre kinyílik az ajtó. Odakint láthatjuk, hogy a rakéta elszállt. Kerüljük meg a kilövőállomást, menjünk le a lépcsőn, majd nyissunk be az ajtón. Üssük le a jobbra lévő emberkét, aki a számítógép előtt ül. Használjuk ezt a gépet, majd menjünk vissza abba a szobába, mely a lift mellett van. Akkor járunk jó helyen ha az egyik képernyőn egy térkép található. Használjuk a gépet és máris készen vagyunk, mehetünk a kivonási ponthoz, a térképen jelölt helyeken.

Seoul

Először is menjünk ki a gyerekszobából, majd ereszkedjünk le a talajra, balra másszunk át a kerítésen. Közben legyünk óvatosak az aknával, hatástalanításukhoz csak a zöld jelzésnél kezdjünk hozzá. Itt két fickó beszélget a függöny mögött, mikor kijön az egyik kapjuk el és vallassuk ki, ezek után elő fog jönni a másik emberke is, őt üssük ki. Itt található egy hangszóró, vágjuk el a vezetékét. Menjünk tovább, nem messze a robbanótöltettől a sarokban van egy cső, azon másszunk fel, majd mikor átértünk a következő részre, másszunk le a létrán. Egy udvarra érkeztünk, ahol középen egy autó parkol. Jobbra található egy kisebb állványzat a fal mellett, menjünk fel a tetejére. Fent egy őr mászkál, üssük ki, majd zavarjuk meg az autó lámpáját. A két őr odamegy, hogy megnézze mit történt, mi pedig a fent található kötélen csússzunk át az autó tetejére és menjünk be a belsejébe, ahol használjuk a számítógépet. A sötétet kihasználva üssük ki a két őrt, majd vágjuk el itt is a falon lévő hangszóró vezetékét. Menjünk tovább a következő épületbe. Itt a szoba lángokban áll, másszunk végig a csövön és maradjunk is ott amíg az őr alánk nem ér, ekkor kapjuk el. Menjünk tovább, az itt lévő terem is lángol. Hallhatjuk két őr beszélgetését. Menjünk be a bal oldali szobába, majd a nagy robbanás után közvetlenül kapcsoljuk le a villanyt. Erre az egyik fickó feljön, hogy újrakapcsolja, üssük le mielőtt megtehetné. Utána menjünk le a lépcsőn, üssük le a bent számítógépező őrt, majd szedjük ki a meghajtót. Ebben a szobában található egy létra, menjünk fel addig ameddig csak tudunk, majd fent vágjuk el a hangszóró vezetékét, ez az utolsó. Másszunk vissza, majd haladjunk tovább. A lift ajtaja hamarosan kinyílik, úgyhogy menjünk be a jobb oldali mellékhelyiségbe és kapcsoljuk le a villanyt. Két őr fog kijönni a liftből a beszélgetés végeztével az egyik be fog jönni, hogy felkapcsolja a lámpát, ekkor üssük le. Haladjunk tovább jobbra és menjünk fel a liften a kivonási ponthoz. Kár, hogy a videóból kiderült, hogy lezuhant a gépünk, úgyhogy ez mégsem lesz ilyen egyszerű. A tetőn találjuk magunkat, ugorjunk le balra, erről a kis hídról, majd lőjük le a járőröző fickót egy sticky shockerrel. A röpködő tárgy (ami a Half Life 2-ből enyhén ismerős lehet) egy kamera, ha a piros lézercsíkjába érünk megvilágít minket egy reflektorral, majd tüzet nyit ránk. Lelőni nem tudjunk, csak megbénítani a kispisztoly másodlagos funkciójával. Itt a tetőn találunk egy számítógépet, használjuk, majd deaktiváljuk vele a radart. Csússzunk át a kötélen a szemben lévő ház kerítésére, majd menjünk tovább. Közben vigyázzunk az aknával. Menjünk tovább, a mélyedés felett a fönt lévő cső segítségével tudunk átjutni. Itt két őr beszélget, az oldalt lévő magaslaton pedig egy fickó mászkál. Másszunk fel a jobbra lévő "kocka" tetejére. Itt várjuk meg, hogy a közelünkbe repüljön a kamera, majd bénítsuk meg ekkor másszunk fel a létrán a magaslatra ahol az őr járkál, őt üssük ki és a számítógéppel iktassuk ki a radart. Menjünk tovább, másszunk át a jobbra lévő lyukon, majd végül ereszkedjünk le az alattunk lévő ablakhoz. Várjunk meg, hogy az őr bemenjen az ajtón, utána haladjunk tovább és menjünk be a folyosó végén található bejáraton. Itt egy félig lebombázott mellékhelyiségben találjuk magunkat. Lapuljunk a szemben lévő falhoz és várjuk meg míg a kamera elmegy, ekkor ereszkedjünk le két szintet Ugorjunk át a szemben lévő erkély párkányára (ahol egy radar is található) és menjünk el jobbra, a sötétségbe. Hamarosan az őr ki fog jönni az erkélyre, üssük le majd deaktiváljuk a radart. Menjünk be az ajtón, majd egy szobába érkezünk, aminek lebombázták a közepét. Ereszkedjünk le a földszintre és várjuk meg míg mindkét őr elhagyja a helyszínt. Mikor ez megtörtént gyorsan menjünk a számítógéphez, üssük le a fickót és használjuk a gépet. Majd várjuk meg, hogy a másik emberke visszajöjjön a pincéből és üssük le. Menjünk ki az ajtón, itt egy kis tűzpárbajba kerültünk, ahol az egyik fél hamar el is esik, a másikról mi gondoskodjunk. Haladjunk tovább, másszunk át a kerítésen itt egy komolyabb harcba csöppentünk. Menjünk el a nagy teherautó előtt és másszunk fel a mögötte lévő létrán. A párkányon másszunk el ameddig csak tudunk, majd lőjük ki a szemben lévő reklámtáblát. Azon a párkányon ahol állunk található egy másik, kivilágítatlan reklám is. Ennek a jobb oldalánál átcélozva lőjük le egy sticky shockerrel a tankban álló őrt. A felettünk lévő kötélen csússzunk át a kis tetőre, majd menjünk fel a tank mögött lévő létrán és hatástalanítsuk a fent lévő radart a számítógéppel. Innen fentről dobjunk egy gránátot a tank tetőnyílásába, majd gyorsan menjünk tovább. Menjünk keresztül a romos épületen, majd a végén másszunk ki az ablakon. Az erkélyen forduljunk jobbra és a reklámtáblához érve ugorjunk le egy szintet. Itt várjuk meg, hogy a kamera elmenjen, majd üssük le a lent mászkáló őrt. Abban az udvarban vagyunk, ahonnan az egyik ember mondja a harcra buzdító szöveget a hangosbemondóba. Lőjük ki a nagy kék reklámot, majd üssük le mind a két őrt. Használjuk a furgonban lévő gépet, majd menjünk tovább. Nemsokára egy pislákoló lámpával, és a repülőgépünk hátsó részével találjuk szemben magunkat. Mikor a lámpa kialszik menjünk jobbra egészen a pilótafülkéig. Feladatunk, hogy a repülőt megsemmisítsük. Itt található a két pilóta, két nagy konténer, mellettük pedig van egy cső, azon másszunk fel a tetőre és hatástalanítsuk a radart. Ezek után ugorjunk le az alattunk lévő párkányra és menjünk végig rajta. A végén lőjük le a lenti tankban található fickót egy sticky shockerrel, majd dobjunk ebbe a tankba is egy robbanógránátot. Ezután gyorsan menjünk vissza a pilótákhoz és -ha bár Lambert nem ezt parancsolta - vigyük el őket biztonságos helyre. (a pislákoló lámpán túlra. Menjünk fel az épület oldalánál lévő állványzat tetejére, majd hívhatjuk a bombát. Ez a küldetés vége.

Bathhouse

Induljunk el a két ház között, majd egy utcára érkezünk, ahol egy fickó szereli az egyik panelt a ház falán. Menjünk be a dobozok mögé, majd várjuk meg, hogy az emberünk átmenjen a jobb oldali panelhez. Ezek után zavarjuk meg a felettünk lévő lámpát, majd kapjuk el a fickót és vigyük le a lépcső aljára. Ezt követően valószínűleg újra meg kell majd zavarnunk a lámpát, ekkor már az arrébb álló két őrnek is fel fog tűnni a dolog. Menjünk az utóbbi panelhez és vágjuk el a vezetéket, majd másszunk fel a mellette lévő csövön. Csússzunk le a villanyvezetéken és ugorunk le a ház tövénél lévő ponyvára. Ezután menjünk végig az utcán, majd a végén másszunk le a csatornába és menjünk keresztül rajta. Felértünk, egy terembe, ahol valamiféle generátorok zúgnak, továbbá egy őr beszélget éppen rádión. Mikor ő megfordul üssük le, majd haladjunk tovább. A következő teremben egy nagy ventilátor szárítja a ruhákat. Balra ül egy őr a széken lőjük fejbe egy airfoil rounddal, majd menjünk tovább. Miután bementünk a folyosó végén az ajtón csukjuk is be rögtön magunk után, majd kapcsoljuk le a villanyt a balra lévő kapcsolóval. Az egyik őr odajön, hogy felkapcsolja, kapjuk el majd tegyük ezt a következő őrrel is aki ugyanezt fogja megkísérelni hamarosan. A teremben lévő civillel ne foglalkozzunk. Induljunk el a balra lévő folyosón, nemsokára, a függöny után lesz egy ajtó jobbra. Menjünk be, egy kis takarító szobába érkeztünk. Másszunk keresztül az itt lévő szellőzőn, ezután megint egy kis szobába érkezünk, ahol két őr beszélgetését hallhatjuk. Nézzünk keresztül a függönyön a hőérzékelő szemüveggel, mikor látjuk, hogy az egyik fickó elmegy jobbra azonnal kövessük és a lépcsőn kapjuk el. Menjünk vissza, majd lőjük ki a két nagy állólámpát a szobában. Erre bejön egy őr, hogy megnézze mi történt, a sötétben üssük ki. Itt van egy számítógép is, törjük fel és iktassuk ki vele a kamerákat. Menjünk ki a nagy üvegajtón, majd forduljunk balra, másszunk fel a telefonfülke mellett lévő csövön a párkányra és csússzunk át a vezetékeken a szemben lévő falra. Egy ablak alatt függeszkedünk, bent a szobában egy civil van, várjuk meg míg lefekszik. Ekkor másszunk be majd nézzünk át a szemben lévő ajtó alatt az optikai kábellel. Kint egy őr mászkál, mikor hátat fordít nekünk menjünk ki és üssük le. Menjünk be a számzáras ajtón (3650), majd bent töltsük le az adatokat a számítógépről. Másszunk át az itt lévő szellőzőn a másik szobába. Mikor mindkét fickó leül a számítógép elé, az egyiket kapjuk el és vallassuk ki. Menjünk vissza oda, ahol két őr és egy civil mászkált. (az eggyel lejjebbi szinten) Ebben a nagy teremben található, egy másik bejárat is, mely a fürdőkhöz vezet. Menjünk be ezen a bejáraton. (közben kerüljük el a civilt) Egy öltözőbe érkeztünk, ahol egy őr áll a tükör előtt. Zavarjuk meg a fent lévő lámpát, majd menjünk be és a sötétben üssük le az őrt. Menjünk tovább, a mosdó után, forduljunk jobbra, majd vágjuk át a nagy reflektorral megvilágított fátylat. A következő teremben egy átalakítás alatt lévő medencével találjuk szemben magunkat, ahol két őr hamarosan beszélgetésbe kezd. Álljunk be a medence fölé benyúló, három oldalról elkerített kis helyre. A beszélgetés végeztével, várjuk meg, hogy az egyik őr a közelünkbe érjen, majd megálljon. Ekkor célozzunk át a kispisztolyunkkal az alattunk lévő deszkák között, és zavarjuk meg a generátort. A sötétségben kapjuk el a hozzánk közelebb álló őrt. A másik fickó leugrik a generátorhoz, hogy megnézze mi a gond, ekkor üssük őt is ki. Menjünk tovább, a kijárat mellett van a második panel ahol el kell vágnunk a vezetéket. A következő helyszínen egy fürdőhelyiségben találjuk magunkat, ahol hamarosan, vagy már most hatalmas gőz van. Csak a hőérzékelő szemüveggel láthatunk rajta át. Pontosan velünk szemben van a kijárat, úgyhogy csak egyenesen kell mennünk. Lehetőleg a kis medencéken keresztül haladjunk, valószínűleg fel fog tűnni az őrnek a mozgásunk, de semmi több nem lesz. A következő helyen is egy fürdő lesz, itt egy őr és egy gépágyú fog várni minket. Mikor a fickó hátat fordít nekünk, menjünk be és rögtön forduljunk balra, itt tekerjük el a csapot. Forró gőz fogja belepni a termet, amin elég nehéz még átlátni, még hőérzékelő szemüveggel is. A kijárat, a gépágyú jobb oldalánál található. Lehetőleg kerüljük el minél messzebb ezt is, meg az őrt is. Ha ezen túljutottunk, kiértünk a fürdők közül, most már egy fával burkolt folyosón haladunk. Ahol a lágy zene szól, fújjuk el a gyertyát, majd vágjuk el az itt található panelen a vezetéket. Az őr nemsokára jönni fog, hogy meggyújtsa a gyertyát, ekkor üssük le, majd haladjunk tovább. Az elágazásnál, menjünk balra tovább a fával burkolt folyosón, itt álljunk be a jobb oldali paraván mögé. Mikor a mászkáló őr arrébb megy, másszunk keresztül az alul lévő szellőzőn. A következő helyszínen egy őrrel és egy csobogó kis vízzel találjuk szemben magunkat. Mikor a fickó a növényekhez ét, üssük le, majd másszunk keresztül a fent lévő szellőzőn. A végén nem tudunk lemászni, úgyhogy csak figyelni kell. Az EEV-vel (1-es gomb) célozzunk rá a lent lévő laptopra, majd nyomjuk meg az entert. Ekkor belépést nyerünk a gépbe, töltsük le az adatokat. Miután, az emberek között lezajlott a cselekménysorozat, másszunk ki majd, menjünk ahhoz a szellőzőhöz, amin bejutottunk ebbe a szobába. Ezen lőjünk keresztül egy sticky kamerát és várjuk meg, hogy az összes őr eltűnjön a szellőző környékéről. Ha ez megtörtént, másszunk át, majd menjünk tovább. (értelemszerűen ne a csatatér közepe felé) A folyosó végén, forduljunk balra és menjünk be a kővel burkolt mosdóba, majd haladjunk ezen is keresztül és menjünk tovább a folyosón. Megint a harctól, távolabb eső útvonalon haladjunk. Egy olyan kis szobába kéne érkeznünk, ahol törölközők vannak összehajtogatva, valamint egy akna van a falon. Szedjük le ezt, majd készüljünk fel. Lőjünk be a következő szobába egy sticky kamerát, hogy feltérképezzük a helyzetet. Bent három, éjjellátó szemüveggel felszerelt fickó van, nehéz dolgunk lesz. Középen van egy kocka alakú valami, amit majd fedezéknek fogunk használni, továbbá jegyezzük meg, hogy merre van a kijárat. Szóval először is lőjük ki a fent lévő jobb oldali lámpát. (tudom, éjjellátójuk van, de azért így megnyugtatóbb) Dobjunk egy füstgránátot a bejárat és a középső kocka közé, majd a füstön szaladjunk át a fedezékhez. A hőérzékelő szemüveggel láthatunk a füstben. Ezután dobjunk egy másik füstgránátot a fedezék és a kijárat közé, majd ennek fedezékében menjünk ki. Kell hozzá egy kis gyakorlás, de nem olyan nehéz. Tovább a folyosón szedjük le az aknát, majd menjünk a következő terembe, itt láthatjuk, hogy Shetland fut el előttünk, aki bombát helyezett el a teremben. Most két fajta megoldást, fogok írni két külön bekezdésben, mert feladatunk meglehetősen nehéz lesz. Az első a nehezebb, de emberölés nélküli, mellyel megkapjuk a 100%-os az értékelést, a második könnyebb, de itt fogunk gyilkolni.
Nehezebb, 100%-os verzió: Szóval mikor elfutott Shetland lőjük ki a felettünk lévő lámpát, majd törjük fel a zárat a break lock opcióval. Ne menjünk fel a lépcsőn, hanem rögtön forduljunk balra és kússzunk át a két generátor között, az első bombához. Megtalálásában segíthet, a csipogó hang és a pirosan villogó fény. Hatástalanítása előtt tárazzunk be magunknak egy sticky shockert (hogy ne menjen el az idő ennek a megkeresésével) majd miután végeztünk, kússzunk vissza a két generátor között, ám ne menjünk teljesen ki. Óvatosan kibújva célozzunk a lépcső felé, majd mikor az őr felmegy gyorsan lőjük le. Ő is olyan fickó akinek éjjellátója van, úgyhogy gyorsnak kell lennünk, mert észrevesz. Megjegyezném, hogy minden egyes bomba hatástalanítása után mentsünk egyet, mert sajnos van mikor az őr sokkal gyorsabban halad, mint kéne és így már méterekkel arrébb járhat. Miután lelőttük a sticky shockerrel, fogjuk a testét és vigyük el a lépcső mögé. Ezután menjünk a második bombához, mely a fenti folyosó harmadik kanyarjánál található, itt le kell ugrani hozzá. Miután hatástalanítottuk újabb két őr jön be a terembe. A tőlünk balra lévő nagy generátor tetejére dobjunk fel egy füstgránátot, majd másszunk fel a füstbe a csövön. A két őrt innen lőjük le sticky shockerekkel és a hőérzékelő szemüveg segítségével. Sajnos itt is előfordulhat, hogy az őrök, már sokkal előrébb vannak, mint ahogy azt mi szeretnénk (az egész attól függ, hogy észreveszik-e a kilőtt lápmát, mert ha nem, akkor nem fognak ott lelassulni és megnézni, hogy mi történhetett) ilyenkor az egyetlen megoldás egy korábbi mentés visszatöltése és remélni, hogy ott már nem lesznek ilyen gyorsak. A harmadik bomba már nem lent a földön van, hanem fent a zsákok mellett található. Mielőtt hatástalanítanánk lőjük ki a fenti lámpát, majd tárazzunk be magunknak egy villanógránátot. A hatástalanítás végeztével célozzunk a gránáttal a kijárat felé, majd mikor látjuk, hogy egy piros fény szűrődik át rajta (ez jelenti, hogy a közelében van egy őr. Apró bug) dobjuk oda. Ezután a fickó egy kicsit elvakul, sprinteljünk oda gyorsan és üssük ki. Menjünk tovább, másszunk fel a létrán, nyissunk be az ajtón, a többi már jön magától.
Könnyebb, 91%-os verzió: Mikor Shetland elfutott helyezzünk közvetlenül a bejárat mellé, jobbra egy aknát, majd törjük fel az előttünk lévő ajtót a break lock opcióval. Ne menjünk fel a lépcsőn, hanem rögtön forduljunk balra és kússzunk át a két generátor között, az első bombához. A hatástalanítás közben hallhatjuk, hogy az egyik őr, aki be akart volna jönni felrobbant. Ha végeztünk menjünk vissza a testéhez és rejtsük el a lépcsőaljában. Ezek után rakjunk egy aknát, a régi helyére majd menjünk tovább a következő bombához, a fenti folyosó harmadik kanyarjánál található, itt le kell ugrani hozzá. A hatástalanítás után (közben hallhatjuk amint még egy őr felrobbant) a tőlünk balra lévő nagy generátor tetejére dobjunk fel egy füstgránátot, majd másszunk fel a füstbe a csövön. A maradék egy őrt innen lőjük le sticky shockerrel és a hőérzékelő szemüveg segítségével. A harmadik bomba fent a zsákok mellett található. Mielőtt hatástalanítanánk lőjük ki a fenti lámpát, majd tárazzunk be magunknak egy villanógránátot. A hatástalanítás végeztével célozzunk a gránáttal a kijárat felé, majd mikor látjuk, hogy egy piros fény szűrődik át rajta (ez jelenti, hogy a közelében van egy őr. Apró bug) dobjuk oda. Ezután a fickó egy kicsit elvakul, sprinteljünk oda gyorsan és üssük ki. Menjünk tovább, másszunk fel a létrán, nyissunk be az ajtón, a többi már jön magától.

Kokubo Sosho

Menjünk előre egyenesen egészen a nagy bejárókapuig. Nézzünk rajta keresztül a hőérzékelő szemüveggel, majd mikor látjuk, hogy az őrök elmennek, nyissuk ki az ajtót a bal oldali kapcsolóval. Bent induljunk el a folyosón, hamarosan látni fogunk egy ajtót a jobb oldalon. Törjük fel, de közben vigyázzunk a kamerával, mert a sötétben is lát. (az éjjellátó szemüvegünkkel láthatjuk, hogy épp melyik területet pásztázza.) Bent másszunk fel a létrán, majd kússzunk keresztül a szellőzőn, melynek végén egy mellékhelyiségbe kerültünk. Gyorsan menjünk a fülkéhez, amely mögött épp az egyik őr végzi a dolgát, és törjük rá az ajtót. Menjünk ki, majd kövessük a beszélgetők hangját. Miután az egyik őr leül a számítógéphez lőjük ki a lámpát. (azt ami alatt láthatunk két monitort, melyeken egy-egy piros jel villog.) Ekkor odamegy, hogy megnézze mi történt, mi pedig üssük le a sötétben. Menjünk fel a lépcsőn, a legfelső szinten üssük le a fent álló őrt, majd menjünk tovább a bal oldali folyosón. Hamarosan növényekhez érkezünk melyek mellett van egy szellőző. Másszunk keresztül rajta, majd egy szobába érkezünk, ahol bekötözött szemű emberek találhatóak. Menjünk oda az egyikhez és beszéljünk vele, de közben vigyázzunk a kamerával. Ha végeztünk, menjünk vissza a földszintre oda, ahol a két piros jel villogott a monitorokon. A mögötte lévő ajtó már nyitva van, bent, induljunk le a jobb oldali futószalagon. Nagyjából a közepe felé álljunk meg kép lámpa között, a sötétben. (mivel a futószalag lefelé visz, értelemszerűen menjünk felfelé és akkor pont meg fogunk állni.) Miután az egyik őr felmegy a mellettünk lévő szalagon, mi menjünk le. Ezen a szinten két őr mászkál üssük le mind a kettőt, közben vigyázzunk a kamerával. Erre van egy ajtó a liftek előtt, jegyezzük meg, hamarosan itt kell bemenni. Menjünk tovább, hackeljük fel a retina szkennert, majd haladjunk tovább az így kinyíló ajtón. A folyosó legvégén lévő ajtónál használjuk az 1945-ös számkódot. Ez a bejárat a szerver szobába, bent két éjjellátó kamera van, zavarjuk meg mind kettőt, majd használjuk a második "szekrényben" lévő számítógépet. Ha ez megvan menjünk vissza ahhoz az ajtóhoz, amely a liftekkel szemben volt (amit meg kellett volna jegyezni). Itt bent egy nagy pirosló teremben találjuk magunkat. Induljunk el a bal oldalon, közben zavarjuk meg a kamerát. A szoba túloldalán álló őrt üssük ki, majd tegyünk ugyanígy azzal aki hamarosan megérkezik. Ha ezek megvannak, ugorjunk fel az álmennyezet tetejére (amin a lámpák is vannak) itt pedig másszunk keresztül a szelőzőn. A beszélgetés végeztével, célozzunk a bent található laptopra az EEV-vel, üssünk egy entert. Így nyerünk belépést a gépbe. Ezek után megint egy hosszabb beszélgetés fog lezajlani, ha végeztek menjünk a lifthez és induljunk lefele. Nemsokára, a felvonó megáll, az alul lévő lyukon nekünk kell lemászni a földszintre. Miután leértünk menjünk ki a liftaknából és a folyosón, induljunk el balra. Egy fickóhoz érkezünk aki háttal áll nekünk, kapjuk el, majd mikor a másik kettő elmegy induljunk el vele a következő ajtóhoz. Menjünk végig a folyosón, a testére a lézercsíkok miatt van szükség. Ha átjutottuk üssük le, majd menjünk be a következő terembe. Itt másszunk át a jobb oldali korláton és menjünk el a narancssárga üvegtérkép mögött. Láthatjuk, hogy két őr guggol a teremben, üssük le mindkettőt, nem lesz nehéz. Ha ezzel megvagyunk, menjünk a terem végén lévő négy nagy szekrényhez és törjük fel az egyikben lévő számítógépet, majd töltsük le róla az adatokat. Ezek után helyezzünk el robbanóanyagot és robbantsuk fel. Erre be fog jönni két őr, egyszerűen sétáljunk el mögöttük, majd menjünk tovább. Itt hamarosan találkozni fogunk az emberünkkel, a beszélgetés után menjünk be a bal oldali üvegfalú helyiségbe, itt található egy nyílás a földön melyen keresztül át tudunk menni a másik szobába. Itt mentsük meg a szegény szenvedő fickót, majd helyezzünk egy kis robbanóanyagot a szobát a víztől elválasztó üveglapra és várjuk a cápákat.



Gratulálunk, végigvitted a Splinter Cell: Chaos Theory-t!

         Forrás: www.playware.hu

 
Számláló
Indulás: 2005-04-28
 
Sam Fisher
 
Downloads
 
A könyv
 
Jópofa képek
 
Óra
 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Szavazás
Légyszi szavazzon aki itt jár!
Szerinted milyen lesz a Splinter Cell 4?

Világ legjobb játéka!
Szuper
Átlagos
Uncsi
Rossz
Mi az a Splinter Cell?
Lesz Splinter Cell 4???
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partneroldalak

www.samfisher.uw.hu

Király Splinter Cell rajongói oldal!

GTA EE

link:

//gtaee.gportal.hu

GTA rajongói oldal!

 

GTA-PC

GTA rajongói oldal!

 
Linkek
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal