Splinter Cell Online
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Splinter Cell
 
SC: Pandora Tomorrow
 
SC: Chaos Theory
 
SC: Anarchy Galore
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Végigjátszás

1. Indonéziai nagykövetség:

Az első ember leütése után aknákhoz érünk, kapcsoljuk be a hőérzékelőt, hogy észrevegyük őket. Mellettük van egy párkány, azon szépen kikerülhetjük őket. Rögtön utána megint lesznek aknák, ezeket csak úgy kerülhetjük ki, ha a ház tetejére felmászunk a doboz segítségével és átmászunk a túloldalra.

Ha egy folyóhoz érünk, akkor szépen lassan menjünk át rajta, ha bemegyünk mélyen a növényzetbe, akkor madarak szállnak fel, vigyázzunk. Csaljuk magunkhoz a katonát (megtehetjük ezt a vízben, illetve a szárazföldön, ha valami mögé bújunk. Kapjuk el hátulról és üssük le. Menjünk tovább. Látni fogunk egy a ház előtt ülő fickót, kérdezzük ki, majd üssük le. Kijön a házból egy másik fickó, őt is üssük le. Nem muszáj, akár tovább is mehetünk, csak vigyázzunk, hogy az embereket mindig rejtsük be a sötétbe. Továbbmenve akkor jutunk tovább, ha a kerítésen átmászunk.

Másszunk fel az épületre. guggolva el az őr alatt, majd amikor Saddano kikérdezi a foglyot, akkor ne mozduljunk, csak halgassunk, amíg el nem megy, aztán mehetünk tovább. Másszunk át az ereszeken, majd egy idő után belopózhatunk az épületbe. Üssük le az embert, és beszélgessünk el a fogollyal.

Menjünk tovább, vigyázzunk, az ajtón kimenve jobbra a teraszon rögtön egy őr lesz, tudjuk mi a teendő :). Egy idő után leérünk egy nagy terembe. Megkockáztathatjuk, hogy eljutunk a másik végébe lopózva, de nem könnyű... Ha az asztal mögött vagyunk, akkor lőjünk ki a távolban lévő lámpák valamelyikét, hogy odamenjenek az őrök, ezután megpróbálhatunk továbbosonni. A másik lehetőség, hogy elcsalogatjuk az őröket (én az egyik emeleti szobába vittem őket) és likvidájuk egyenként mindet.

Az udvaron a fénysugárban kell menni, hogy ne vegyenek észre. Ha bejutottunk az épületbe, akkor a felső emeleten leütjük az embert és kikérdezzük a nőt. Ha ez is megvan, akkor el kell hagyni a terepet, nyigodtan ölhetünk is :). A cél, hogy kikapcsoljuk a reflektrokat, majd motorcsónakkal távozni.

2. Párizs

A metróalagútban likvidáljuk az őröket, lőjük ki a lámpákat, lehet úgy könnyebb lesz. Vigyázzunk, hogy el is rejtsük őket (többször ezt nem mondom, hisz egyértelmű :) ). A tűznél ki kell lőni a vízcsap karját, hogy továbbjussunk. Továbbmenve egy őrrel találkozunk, likvidáljuk, megint őrök, megint likvidálás, így tovább. Végül eljutunk egy terembe, ahol számítógépek megsemmisítésén ügyködnek a gonoszok... Öljük meg őket gyorsan! Hekkeljük a gépeket.

Sajnos bombával is lesz dolgunk... Őrökön túl kell jutnunk, lehetőleg észrevétlenül, de ha nem megy, akkor nyugodtan öljük őket meg... Balra a második ajtó mögött lesz a bomba. Hatástalanítottuk, akkor menjünk tovább fel a lépcsőn (a folyosó végén). Guggolva, lassan menjünk, mert mozgásérzékelő is van.

Szépen mindenkit intézzünk el, majd a hidegszobában kapcsoljuk ki a fegyvert és csaljuk magunkhoz a csávót, üssük le, vonszoljuk jó helyre (itt nehéz lesz találni...). A platformnál két csávó lesz, csaljuk magunkhoz és öljük meg őket.

Ezután egy laborszerűségben be kell mászni a szellőzőhöz, majd beszélni az ott lévő emberrel. Ha megvan, akkor megint bombától kell félni, én gyorsan visszamásztam a laborba, megvártam a bomba robbanását, majd visszamentem a szellőzőbe, végigmentem rajta és elhagytam a pályát.

3. Vonat

Vonat tetején indulunk, másszunk be a vonatba, majd végigmenve rajta, likvidáljuk az őrt. Találunk egy ajtót a földön, másszunk le rajta, végig a vonat alsó felén, és mikor újabb ajtóhoz érünk, vizsgáljuk meg, hogy biztonságos-e a terep, ha elmegy az emberke, akkor másszunk fel. A lámpát kapcsoljuk le a kabinban, és nyissuk ki az ajtót, újabb lámpakapcsolót találunk, azt is kapcsoljuk le, az oda siető embereket, pedig üssük le. Menjünk végig a vonaton. Nézzünk be mindenki kabinjába, a keresett embert a falábáról ismerjük fel, tehát hőérzékelőket készenlétbe! Ha megvan, akkor beszélgetünk vele, majd elmegy, menjünk utána, de csak óvatosan. Bújjunk be a bárpult mögé, vegyük elő a távmikrofont, és hallgassuk ki a beszélgetést (mielőtt elindulunk, a kabinból, feltörhetjük a laptopját.). Ha elment Soth, akkor üssük le az őrt, majd rohanjunk a vonat eleje felé, ahol egy felfelé tartó létrát találunk, másszunk fel rajta, és máris kész a küldetés.

4. Jeruzsálem

Először csak lopózva kell menni, egy Saul nevű embert keresünk, ha megvan, akkor már látjuk is, hogy megtámadták, intézzük el a betolakodókat. Ha megvan, Sauk fegyvert ad nekünk. Dahlia Talt kell megkeresnünk. A templom közelében lesz, fel kell mászni az ereszen, majd egy dróton átcsúszni a másik oldalra, leereszkedve meglesz Dahlia.

Ő majd továbbvezet minket, egészen egy romos épületig, ahol bemegyünk egy liftbe, ott hirtelen az a parancsot kapjuk, hogy öljük meg, tegyünk így... Lejutunk egy laborszerűségbe, öljük meg a katonákat, egy vírusmintát kell megtalálnunk, ha megvan, akkor a kifele vezető lift lesz a cél... Kint még el kell intézni pár rendőrt és máris mehetünk...

5. Indonéz dzsungel

Először egy baráttal beszélünk, majd továbbmenve likvidáljunk egy pár embert, egy idő után meglátjuk, hogy egy katona belesétál egy aknába, mi ne tegyük ezt, hatástalanítsuk őket... A raktárnál hatástalanítsuk az őröket, füttyentéssel leüthetjük őket stb.

Ha ráraktuk a bombát a gépre, akkor bejön a hamadik rosszfiú. Készüljünk fel rá. Továbbmenve pár őrrel lesz dolgunk, intézzük el őket, majd nyissuk fel a sorompót. Hamarosan jön egy kutya, meg egy őr, intézzük el őket (a kutyába lőjetek be le többször, bosszúból értem, mert többször is kiszagolta hol vagyok :) ). Ha megvan, akkor menjünk tovább, az őrtoronyban lévő emberkére vigyázzunk. Ha elintéztünk mindenkit, akkor az őrtoronyba vezet az utunk, onnan tudunk lecsúszni a táborba.

Szépen végig kell lopózni Saddano után. Lesz egy rész, ahol ragacs kamerával kell kihallgatni a kódot (sűrűn mentsünk). Intézzük szépen el az embereket, a cél kiszabadítani egy pilótát, az ajtó kódja 0623 lesz.

Ha kijutunk a felszínre, akkor megint pár rosszfiúba ütközünk, intézzük el őket, majd másszunk fel az ereszen, fel a tetőre, majd a lőgyakorlatozókat kicsit zavarjuk meg.

El kell jutnunk Saddano villájáig, csalogassuk nagy erővel az embereket :). A villában hallgassuk ki a telefonbeszédet, majd ha elmegy Saddano, akokr lőjük ki a kamerát, nézzünk körül a gépében és meneküljünk el (az áramot is kapcsoljuk le). A kijáratnál találkozunk pár rosszfiúval. Eéőször ne mozduljunk, mert a főnök hoz egy kis segítséget, ha elterelték a terroristák figyelmét, akkor lőjünk rájuk, majd meneküljünk el.

6. Elhagyatott kikötő

Először csak magas fűben mászkálunk, és pár rosszfiút kell leütnünk. Ha megvan, akkor szépen menjünk be az elhagyatott épületekbe, és vigyázzunk, nehogy észrevegyen a reflektor. El kell intézni pár embert amíg egy tavacskához nem érünk. A környékén lesz két fal, jó közel egymáshoz, itt kell felugrálni. Ha megvan, akkor még meg kell ölni pár embert fentről. Szépen öldökölve továbbjuthatunk, de vigyázzunk, lesz egy automatikus gépfegyver is.

A bázison kérdezzük ki az irányítópultnál lévő embert, majd rejtsük el, és menjünk tovább. A tengeralatjáróhoz egy függőlift visz, ezzel jussunk szépen oda, közben el kell intézni pár rosszfiút.

A tengeralattjáróban nehéz lesz boldogulni, de meg lehet oldani... Ha elérünk egy piros sapkás emberhez, akkor az ő szemét használva kinyithatjuk az irányítóterem ajtaját. Nemsokára az egyik őr elmegy kávézni, üssük le. A bent maradt emberrel is végezzünk. A keresett gép a sarokban van, nézzük meg közelebbről. Kiérve lesz egy kis dolgunk, meg kell ölni pár fickót. Szerencsére robbanékony hordók mögül lőnek, és ezt a hibát mi ki fogjuk használni :).

7. Indonéz tévéstúdió

Miután beszéltünk Coennel, menjünk le a létrán, egészen a talajig. El kell intézni szépen pár terroristát, hogy továbbjussunk. Vigyázzunk, mert néha villámlik egyet, és ilyenkor, ha rajtunk van az éjjellátó, akkor megvakulunk egy időre, és a terroristák is észrevehetnek. Mikor egy autóhoz érünk, akkor először intézzük el a terroristáka, majd menjünk a terület végébe (vigyázzunk a géppuskánál - nem kell bemenni hozzá). Ha megvan, akkor másszunk át a kerítésen. Intézzük el a terroristákat, majd másszunk be a vízelvezetőbe.

A csatornákban találjuk magunkat. Intézzük el az őröket, majd manjünk az egyik ajtóhoz, kamera figyel minket. Vegyük elő a kamerazavarót, irányítsuk a kamerára, és gyorsan menjünk át a területen (vigyázzunk, nem tart örökké a blokkoló. Innen már viszonylag sima úgy a felszínrejutás.

Sajnos ez elég nehéz hely, fel van aknázva, és ha belesétálunk a fénykörbe, akkor mesterlövészek levadásznak... A parabolaantennák mögött bújva jussunk a drótkerítéshez. Egy helyen a teteje foghíja, ott át tudunk mászni, menjünk tovább. Intézzük el az őröket, majd jussunk fel az üvegtetőkhöz. Egyiket, amelyik már meg van repedve, lőjük szét. Bejuthatunk az épületbe, ha leereszkedünk kötéllel. Az őrt leütve jussunk fel a lifttel. Lőjük ki a két neont, remélhetőleg jön az őr, és akkor leüthetjük :). Menjünk tovább a dupla üvegajtónál. Lopakodjunk, öljünk egy kicsit, és egyszercsak beszédet hallunk. Lessünk ki az ajtón, és várjuk meg, míg a férfi elhagyja a szobát. Menjünk utána, üssük le. Végezzünk a kamerával is. Menjünk be a nőhöz, de előtte érdemes kitisztítani egy másik szobát a gonosz terroristáktól :).

Kövessük a nőt. Először elengedik a nőt, de utána megtámadják, végezzünk a támadókkal! Menjünk át az ajtón a nő segítségével, ő már nem jön velünk tovább. Lőjük ki a lámpákat, hogy ne vegyen észre a kamera. A piros sapkás őr szemére szükség lesz, hogy kinyissuk a stúdió ajtaját. Érdemes menteni! Forduljunk jobbra, és menjünk be egy ajtó mellé, a sötétben bújjunk el. Ha Sadano befejezi a beszédet, akkor elindul felénk, hátulról elkaphatjuk. Ha megvan, akkor induljunk el balra, amerről jöttünk, menjünk fel a lépcsőn, nyissuk ki az ajtót a szemével, tovább, megint lesz egy ajtó, nyissuk ki a szemével, vigyázzunk, elkezdenek ránk lőni a terroristák. Ezt a küldetést is teljesítettük, ha kinn vagyunk a tetőn!

8. Los Angeles-i reptér

Úgy jutunk be, ha a kamion hátuljára beugrunk. Kiszállva elindulhatunk a bódéban lévő ember ellen, hőkeresővel láthatjuk, hogy piros, ezek Soth emberei (ezeket fegyverrel meg kell ölni). Intézzük el, de csak óvatosan, mert egy kutyás őr járkál a környéken. Ha megvan, menjünk be az ajtón.

Üssük le a takarítónőt, rejtsük el a sötétben. Valószínűleg meglát a rendőr, menjünk az ajtóhoz, ha kijön, üssük le, rejtsük sötétbe és menjünk tovább.

A következő teremben intézzünk el mindenkit, a gonosz pirosakat fegyverrel, a többieket csak a hagyományos módon :). Ezután futószalagokhoz érünk, menjünk fel a baloldalira és bújjunk el egy nagy csomag mögött. A következő szalagon nem lehet elbújni, el kell kábítani az őrt, szerencsére az egyik ablak nyitva van.

Üssük le az egyik öregurat, majd menjünk tovább hátul bújkálva. Egyszercsak a terrorista elmegy, és egy egyszerű rendőr jön helyette. Ha elmegy őrjáratozni, akkor menjünk oda a bódéjához, törjük fel a gépet, és be tudunk menni az ajtón, amelyen a terrorista is bement. Hallgassunk ki egy terroristát és öljük meg. Még egy terrorista lesz, meg kell ölni, de vigyázzunk, nehogy meghallja a telefonáló ember.

A következő szobában csak civilek vannak, tehát csak óvatosan. Elérünk egy terembe, ahol valami nagy pókhálószerűség lóg lefelé. A két őrt üssük le. A kamerák lámpáit lőjük szét. Nézzünk le távcsővel a pókháló felé, használjünk hőérzékelőt, hogy beazonosítsuk Soth-ot.

Ha megvan, akkor a jobb szélső lifttel menjünk tovább. A lift leáll, lőjük ki a tetejét, másszunk fel. A jobb dróton menjünk fel. Kapaszkodjunk fel a másik lift aljára. Kússzunk le a túlsó dróton, majd másszunk fel a mellette lévő fekete-sárga csövön. Ugorjunk a lifttetőre, másszunk fel a betonpárkányhoz. Másszunk ki a nyíláson, ugorjunk le a túloldalon.

A következő résszel lesz mit szenvedni... Óvatosan kell leütni az ártatlanokat. Balra kell eljutni egy ártatlanig, majd a közelében lévő létrán felmenni, kilőni a lámpákat és tovább, leütni a gonoszokat. Egy idő után észrevesznek, ekkor már csak másszunk gyorsan fel, lőjük le a terroristákat, majd a közelükben lévő bombához menjünk.

Vége, teljesítetted a küldetést!

Forrás: http://vajtful.hu

 

 

 
Számláló
Indulás: 2005-04-28
 
Sam Fisher
 
Downloads
 
A könyv
 
Jópofa képek
 
Óra
 
Naptár
2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Szavazás
Légyszi szavazzon aki itt jár!
Szerinted milyen lesz a Splinter Cell 4?

Világ legjobb játéka!
Szuper
Átlagos
Uncsi
Rossz
Mi az a Splinter Cell?
Lesz Splinter Cell 4???
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Partneroldalak

www.samfisher.uw.hu

Király Splinter Cell rajongói oldal!

GTA EE

link:

//gtaee.gportal.hu

GTA rajongói oldal!

 

GTA-PC

GTA rajongói oldal!

 
Linkek
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!